Anonim

Pereka berasaskan Seattle mencipta rumah yang bergaya dan tahan lama untuk keluarga muda.

Oleh BECKY MOLLENKAMP; PHOTOS BY LISA ROMEREIN; MENJAGA DENGAN LIZ STRONG

Peniaga Geoff dan Audry Kozu 1909 Seattle telah dikemaskini oleh pemilik terdahulu, tetapi palet itu tidak mempunyai warna dan daya ketahanan yang dicari oleh keluarga empat. Pereka Beth Doloto dan Carolina V. Gentry dari Design Pulp Studios menaikkan gaya gaya rumah dengan cara yang akan menampung dua anak aktif dan memberi rumah tenaga yang cerah.

Meja konsol langsing bingkai radiator lama untuk menekankan wataknya yang lama. Pemilik rumah memusatkan perabot di sekitar perapian dan meletakkan bangku di hadapan di depan TV untuk tontonan yang dekat. Profil rendahnya menyimpan garis penglihatan di antara ruang tamu dan ruang makan, membantu menyambungkan ruang secara visual. Mereka menekankan kerusi tetingkap sudut dengan bantal yang menarik mata apabila orang masuk ke dalam bilik. Di tengah ruang, meja kopi berkembar nampaknya terapung di pangkalan akrilik yang jelas dan bergerak dengan mudah untuk kegunaan yang fleksibel.

Dapur Komplementari

Pemilik rumah sebelum ini telah memperbaharui dapur menggunakan neutral elegan. Ruang ini berfungsi dengan baik tetapi adalah anak lelaki yang formal untuk rasa Kozus. Cat biru kelabu pada satu dinding kabinet melembutkan rasa. Loket perindustrian melihat menambah gaya kasual. Di dalam bilik dengan banyak permukaan keras, sukar untuk memperkenalkan warna. Kotoran bersalut serbuk dari syarikat pembekal restoran membuat kenyataan warna yang besar dan tahan lama.

Kabinet Warna Dinding Santorini Blue (1634), Benjamin Moore

Pulau Kabinet Warna Awan Putih (967), Benjamin Moore

Ruang kerja

Satu set kabinet atas dan bawah menjadi stesen kerja dengan penambahan countertop slab kayu dan papan buletin. Kaki pengerusi menarik di oren dari najis pulau. Dinding kosong di lorong telah diformalkan ke dalam zon drop dengan dinding cangkuk, papan putih, dan dinding sekejap.

Anda juga akan menyukai idea-idea dan ruang masuk ini juga!

Parti Pola

Laluan masuk dan ruang makan bersebelahan. Untuk memastikan corak berlapis dari kekacauan di antara bilik-bilik, pemilik rumah menyerang keseimbangan antara garis-garis tebal dan warna-warna yang lemah. Rawatan lembut dinding nada dan nada lembut menetapkan irama tenang di setiap ruang.

Biarkan ada menjadi cahaya

Perlawanan lampu dewan depan ini mengilhami seluruh hiasan rumah. A loket resin putih yang menusuk yang sama mewujudkan kesepaduan visual antara kemasukan dan ruang makan. Pops teal tepu (warna kegemaran Audrey) muncul pada perabot, aksesori, dan seni untuk bangun kanvas neutral di rumah.

Kembali kepada asas

Untuk melawan kertas dinding beraksen metalik di dinding dan siling, pemilik rumah memilih katil yang padat dan berumbai. Perabot kayu adalah cara semula jadi untuk menambahkan kehangatan ke bilik. Membezakan saiz corak yang terdapat pada permaidani, tempat tidur, lampu, dan lampu meningkatkan minat visual. Kertas dinding meniru lekapan cahaya di pintu masuk, menekankan kisah padu rumah.

Logam Campuran

Skim logam neutral, di sekeliling pinggan perak dan putih melengkapkan kertas dinding tanpa mengagumkan ruang. Cermin bulat mengingatkan corak di belakang dan menambah minat kepada garis bersih papan kaki.

Wall Accent

Di dinding pusat tumpuan, kertas dinding tema muzik grafik sesuai dengan semangat yang meriah di rumah. Dengan menggabungkannya dengan matte, warna-warna berani dan kayu hangat, reka bentuk akan berkembang dengan lelaki selama bertahun-tahun. Sekeping seni abstrak tunggal menyatukan warna-warna pelangi-terang di dalam bilik.

Deep Dive

Bilik mandi membuat kenyataan berani dengan dinding tentera laut dalam yang diliputi dalam tangki ikan. Mereka mengimbangi kertas dinding pernyataan dengan kesombongan putih yang sederhana, atas meja marmar dan backsplash, dan cermin persegi. Lekapan perak dan perkakasan menambah bersinar.


Pilihan Editor Jul 21 2019