Anonim

Nada neutral klasik tidak pernah keluar dari gaya, jadi membuat dapur menggunakan palet neutral bukan hanya nampak baik tetapi menjadikan akal ekonomi pintar. Biarkan dapur neutral ini memberi inspirasi kepada anda untuk mencari rupa yang anda pasti suka selama bertahun-tahun yang akan datang.

Ke dalam hutan

Penataan rumah yang sangat berhutan ini mempengaruhi dinding dalaman, termasuk dapur, di mana lantai pinus pedesaan dan kabinet kayu pecan yang dibuat khas memberikan sambungan hangat dan alami tanpa membuat ruang gelap. Keluli tahan karat gaya keluli tahan karat dan perkakas keluli tahan karat - bersama-sama dengan tingkap sudut yang besar - mencerahkan bilik. Countertop permukaan kuarza dan backsplash jubin batu tulis menambah perasaan kekal, sementara aksen hitam seperti barstools menawarkan kecanggihan.

Contoh Shining

Dapur kabinet kayu semua, terutama tanpa tingkap, boleh merasakan gelap dan sesak. Di dapur ini, satu siri kabinet dengan pintu keluli tahan karat menyediakan tempat rehat visual sambil menawarkan faedah simpanan yang tersembunyi. Barstools dan lampu loket mengikat ke dalam tema dengan sentuhan tambahan keluli tahan karat bilik yang mencerahkan.

Rayuan Knob

Tombol hitam menambah gaya ringkas dan pop melawan kemasan berwarna putih di pulau itu. Lantai kayu baru dan jubin kaca hijau bercahaya yang ditetapkan dalam corak bata di backsplash membuat latar belakang yang tidak menyenangkan untuk pemandangan luaran, iaitu bintang ruang. Kotoran putih tanpa backless sesuai dengan pulau tanpa mengganggu pemandangan.

Anugerah Gangsa

Kabinet ceri naik ke siling untuk memberikan dapur ini rasa hebat yang memaksimumkan potensi penyimpanan. Kabinet panel rata dipangkas dengan tarikan gangsa dan inlays - aksen yang menyemaikan pagar di luar rumah. Sebuah backsplash gelas kaca dan countertop granit bekerja dengan elemen gangsa untuk melantunkan cahaya di sekitar dapur.

A Cherry Pick

Kabinet ceri semulajadi dan dua warna granit countertops memperkayakan dapur lapang ini. Walaupun siling warna tinggi dan tinggi memberikan ruang yang luas dan acuan tebal meminjamkan daya tarikan arsitektur yang besar, kabinet kayu mengimbangi kesan-kesan itu dengan kehangatan dan keintiman. Untuk memadankan kabinet ceri mahal ke dalam bajet, pemilik rumah memilih jubin unglazed yang berpatutan di backsplash. Granit hitam yang meliputi pulau itu berbeza dengan granit yang hangat dan berwarna terang pada countertop perimeter - dan kedua-dua bahan menyediakan keanggunan yang rendah dan semula jadi.

Pelukis tekstur

Awash dalam warna gading yang menenangkan, dapur ini mendapat bunga dari dermakan tekstur dan corak dermawan yang terdapat dalam siling, papan soffit, dan jubin artisan di atas julat. Mentega halus pada kabinet memberikan ruang yang selesa. Countertop marmar Perancis menanamkan bilik dengan warna dan kehangatan yang kaya, sementara panel terukir pada hud pelbagai menyediakan nota kemasan desa.

Pembuat Sejarah

Siling tinggi sering merupakan sebahagian daripada watak menarik perhatian sebuah rumah lama, dan dapur abad ke-abad ini tidak terkecuali. Pembentukan semula merupakan peluang yang sempurna untuk memulihkan integriti sejarah rumah sambil mengemas kini fungsi dapur. Mengambil kabinet yang dibuat khas ke siling menyediakan banyak ruang simpanan, sambil menambah pintu depan kaca menghalang dinding kabinet dari mengatasi bilik. Nada kayu neutral menanggalkan piring-piring dan potongan-potongan yang boleh ditonton yang tetap dalam pandangan tetapi bebas dari habuk.

Cahaya, Cerah & Rapi

Menggabungkan kabinet dasar kayu dengan kabinet atas putih menanamkan dapur ini dengan estetika yang terang, terang, dan rapi. Pencampuran selesai kabinet adalah pendekatan moden, tetapi bahan-bahan yang tidak berkesudahan di dapur ini - jubin bawah tanah putih dan countertop marmar - menghormati akar permulaan awal abad ke-20.

Kejutan Kecil

Kecantikan adalah dalam butiran dapur putih dan pantri butler - dari tombol kaca ke pintu kaca melengkung. Kaki jari kaki yang menyumbat menyumbang kepada pandangan terbina dalam kabinet di hujung lorong ini, dan pelukis dinding yang dicetak dengan manis di backsplash menambah warna yang disenyapkan dan pesona vintaj.

Akta Imbangan

Dapur ini menggunakan putih untuk berjaya berkahwin dengan kabinet gaya vintaj - dihiasi dengan cawan tarik dan countertop marmar yang elegan - dengan kelonggaran, barstools moden bertengger tinggi pada kaki krom yang ramping.

Romantik Perancis

Bangsa Perancis yang menyelamatkan pedesaan di atas lantai dapur dapur ini dengan rasa sejarah dan petunjuk yang mungkin ada kisah romantis untuk diberitahu. Kabinet dapur yang sedia ada dicat gading antiqued untuk meniru kayu yang lebih tua. Bar tudung besi yang dipasangkan tangan memperkenalkan bakat Eropah, sementara tirai kanvas mudah menyembunyikan identiti moden mesin basuh pinggan mangkuk.

Gaya Sendiri

Dilengkapi dalam kabinet IKEA, dapur ini menggabungkan gaya mod dengan pesona vintaj untuk melihat adat pada belanjawan stok kabinet. Rak terbuka menyediakan storan yang diperlukan tanpa sebahagian besar dari kabinet kayu semua. Rak keluli tahan karat memberikan ruang yang moden, sementara siling papan manik mengekalkan rayuan nostalgia di rumah. Jubin vinil dalam dua nada neutral mewujudkan lantai yang bernilai diperhatikan.

Kecantikan Organik

Bahan-bahan yang mesra alam dan tingkap-tingkap besar yang mempamerkan pemandangan taman membuat dapur yang meraikan keindahan sederhana bentuk organik ditambah dengan garis-garis yang bersih. Menegangkan panjang teras kerja, sebuah pulau berukuran oynx berpelekat sebagai centerpiece yang mudah di-mata. Batu itu melengkapkan pelbagai bahan pendamping tanah, termasuk batu kapur, ek, dan kuarsa. Kabinet yang memaparkan venir oak pucat dan gelap - kayu dari hutan yang dikelola secara lestari - muncul di seluruh.

Bertentangan Menarik

Di dalam pantri butler ini, pintu kaca kaca yang tersembunyi menyembunyikan kandungan pantri tinggi dan kabinet atas. Kandang batu kapur yang bertindak sebagai tempat pendaratan untuk cawan kopi dan cermin cair. Dua penyejuk wain - satu untuk putih dan satu untuk merah - tuck di bawah kaunter untuk menjaga botol berguna dan pada suhu yang betul. Backsplash yang diperbuat daripada jubin kaca daur ulang dan resin dengan beargrass dimeterai di dalamnya adalah backlit untuk mempamerkan kecantikannya.

Tuscan Flair

Lampu langit pusat menyoroti ruang memasak yang tiada tingkap tanpa perabot di mana butiran gaya perabot, pelbagai kabinet selesai, dan aksen batu tertekan membentuk suasana gaya Tuscan yang hangat. Tiga warna batu kapur Perancis membentuk lantai, sementara pelbagai kelereng di atas kabinet dan pulau perimeter. Sebuah backsplash jubin marmar di atas jambatan berganda direka untuk meniru dinding relik Romawi, dan dinding plaster tangan yang disediakan dengan sentuhan penamat yang sempurna.

Kontras moden

Tim kabinet kayu pear yang ramping dengan kaunter granit berwarna krim untuk mencerahkan ruang. Di penghujung pulau itu, seksyen menaikkan meja countertop secara mendadak memaparkan satu granit yang berbeza yang dapat dilihat dari kawasan sekitarnya. Banyaknya permukaan cahaya menghalangi fakta bahawa semua cahaya semulajadi sebenarnya menyaring dari bilik bersebelahan.

Rumah terbuka

Dapur yang dibuka untuk ruang makan dan ruang tamu mesti menjadi kacak dan rajin. Kacau datang dengan balok kayu yang terdedah, panel papan lebar, dan countertop konkrit. Warna lembut dempul hijau pada kabinet dan jubin, bersama dengan lantai kayu lapis berkotak, secara senyap-senyap menambah warna dan definisi ke ruang.

Monochromatic Done Right

Di dalam bilik dengan skema warna monokromatik, tekstur sangat penting. Berbeza tahap bijirin kayu di lantai dan kabinet walnut menambah pergerakan dan tekstur ke dapur, sementara naungan cahaya marmar memecah laut tan. Memudaratkan bilik dengan putih membantu ia berasa segar dan cerah dan bukannya rata.