Anonim

Pasangan California menjalani kehidupan pinggiran bandar yang sibuk untuk rumah tepi pantai yang selesa dan riang, dihiasi gaya kotej pantai yang mengalu-alukan rakan, keluarga, dan keseronokan sepanjang tahun.

Pantai haven

Kasual dan keseronokan adalah perihalan yang sempurna untuk rumah dua tingkat yang diubahsuai dengan mewah ini di sepanjang pantai di mana tingkap-tingkap terbuka membiarkan angin laut segar dan pintu Belanda mengalu-alukan tetamu musim sejuk, musim bunga, musim panas, dan musim gugur. Jalan pejalan kaki adalah semua yang memisahkan rumah dari pantai. Bayang-bayang hitam dan bidai memberikan pondok tahun 1912 sebagai wajah yang halus.

Cottage selesa

Dengan keghairahan untuk membaiki rumah-rumah lama, pasangan itu berpotensi menjadi pesaing awal abad ke-20 ini. Waincoting papan dan batch yang asal, almari terbina dalam, dan siling balok terdedah sangat luar biasa, walaupun papan lantai cemara dikebumikan di bawah lapisan linoleum dan permaidani dalaman luaran. Pemilik rumah menapis lantai dan menyegarkan kayu dengan cat laut putih yang tahan lama.

Nuklear Semulajadi

Warna-warna neutral di dinding dan lantai menjadikannya mudah untuk mengubah rupa ruang tamu, seperti pola abadi, seperti garis-garis, dan butiran seperti kain berdesir hitam dan putih sofa. Membeli-belah di dalam negara boleh memberikan rumah anda rasa tempat. Kebanyakan dekorasi yang terdapat di rumah ini datang dari kedai shell lama yang berkerak di jalan.

All-Weather Decorating

Dengan gaya hidup dalaman luaran di sekeliling rumah ini, kawasan pedalaman diperlukan untuk menjadi tahan lasak sebagai luaran. Penampilan bebas-rapi menggabungkan fabrik semua cuaca melindungi pelapis, manakala perabot kayu yang dipakai dan permadani tenunan yang kukuh dapat menampung lalu lintas yang berat. Pasangan itu juga memecahkan perapian batu bata untuk memberikan penampilan yang lembut.

Kedalaman di Butiran

Tekstur, seperti meja kayu yang dipakai, kerusi rotan, dan tirai tenunan, memberikan sambutan hangat di ruang makan. Cat abu-abu pucat menyerupai wainscot putih yang segar.

Penyimpanan pada Paparan

Papan almari di ruang makan menyimpan hidangan pasangan dan bufet di bawah ini membolehkan para tetamu untuk berkhidmat untuk diri mereka sendiri, membuat untuk menghiburkan santai. Papan almari dicat hijau untuk memberikan beberapa kontras dengan dinding putih dan kelabu.

Charm Dapur

Di dapur kecil, panel papan manik baru menyembunyikan paip terdedah. Aksesori membuktikan bahawa rupa boleh diperkenalkan ke dapur, tanpa perlu melakukan pengubahsuaian utama. Permaidani berwarna merah dan putih dan tuala gingham membawa pesona khazanah klasik, seperti susunan pitchers dan tumbuhan di atas tingkap sink.

Kecantikan yang tahan lama

Cat laut putih memberikan kabinet dapur yang tahan lama yang sangat tahan terhadap kelembapan dan udara garam. Untuk rupa lancar, pasangan itu menggunakan sabun hitam untuk kaunter dan backsplash.

Dinding dengan Watak

Dinding papan manik, siling lidah dan alur, dan lantai "agak lantang" adalah asal. Foto-foto yang menggambarkan kenangan pantai melengkapkan tema santai rumah lautan.

Senyuman yang selesa

Di bilik tidur utama tingkat atas, permaidani bergaris dan tempat tidur menggema corak dinding dan siling panel bilik tidur utama. Dada antik sesuai dengan telinga di bawah atap dan membantu membuat almari-gelas kecil.

Darling Dressers

Gaya kotej biasanya dicirikan oleh permukaan cuaca yang dipakai, tetapi kadang-kadang pecah bersinar akan memperibadikan rupa. Kemasan berkilat tinggi di meja antik mencerminkan jumlah cahaya yang banyak yang mengalir melalui tingkap bilik tidur, dan struktur tradisional dari meja rias mencerminkan kembali ke gaya pondok ruangan.

Pandangan hebat

Slipcovers denim putih yang boleh dibasuh adalah selesa dan praktikal sebagai pasangan kegemaran seluar jeans. Kerusi duduk di sebelah tingkap yang menghadap ke pemandangan yang luar biasa dari gelombang yang terhempas dan anjing laut menyalak.