Anonim

Senarai tahunan penyokong tertinggi BH & G semakin meningkat. Sama ada membantu kita membuat rumah kita lebih indah di dalam dan luar, mengajar kita bagaimana untuk menyediakan makanan yang lazat, atau mewujudkan syarikat yang menggabungkan perbuatan baik dengan gaya yang baik, inilah orang-orang yang memberi inspirasi kepada kita untuk menjadi lebih baik setiap hari.

Setiap bulan September, majalah Better Homes & Gardens menyoroti kuasa kreatif yang berpengaruh dan pencipta yang membina dunia makanan, menghiburkan, kecantikan, dan reka bentuk rumah dan taman. Dari barang-barang buatan tangan yang cantik yang memberikan kembali kepada coklat yang merosakkan untuk membuat makeover dalaman yang mengagumkan, sukar untuk tidak tersapu. Kenali 2018 Stylemakers kami dan biarkan mereka memberi inspirasi kepada anda.

PS Pada 27 September, kami meraikan isu ini dengan acara Stylemaker seharian di New York City. Ikut bersama dan pelajari dari pakar kami dengan mengikuti #BHGStylemaker dan @betterhomesandgardens di Instagram.

Vanguard Makanan

Sediakan malam yang lebih baik (atau pencuci mulut) malam ini dengan idea resipi, petua penyediaan, dan inspirasi yang baik dari beberapa nama kegemaran kami dalam masakan.

Ayesha Curry

Pada siang hari ia menjalankan empayar makanan yang semakin meningkat. Pada waktu malam dia komited untuk meletakkan makanan berkhasiat tinggi di atas meja untuk keluarganya. Koki, usahawan, dan isteri bintang NBA Stephen Curry, Ayesha adalah tuan bertindak balas. Penulis The cookbook terlaris The New York Times The Lifeed Life dan tuan rumah dan pengeluar eksekutif ABC Food Family Fight yang akan datang telah menjadi terkenal dengan keupayaannya untuk mencipta semula staples menu dengan bumbu berimpak tinggi dan gabungan bahan unik. "Saya mahu makanan kita mengisi minyak dan menjadi berkhasiat. Tetapi ia harus mudah, dan lebih baik tidak hambar. "

  • Dapatkan Tips & Resipi Masakan Ayesha

Satu jawatan yang dikongsi oleh David Lebovitz (@davidlebovitz) pada

David Lebovitz

Jika anda memerlukan beberapa pelajaran coklat Perancis, David Lebovitz adalah lelaki anda. Pengarang, bekas tukang masak pastri, dan pemindahan Paris, David telah menerbitkan enam buku masak (termasuk The Great Book of Chocolate. ) "Coklat menduduki pemikiran saya hampir setiap hari, " katanya. Dia telah menghabiskan 15 tahun yang lalu meneroka Paris dan mencicipi, menguji, dan berkongsi penemuan makanannya di blog eponimnya . Kami ingin memikirkannya sebagai sejenis zaman kanak-kanak Julia Child, menterjemahkan masakan Perancis dan penaik untuk generasi peniaga rumah Amerika yang lain.

  • Ketahui 3 Rahsia Daud untuk Pencuci mulut Chocolate Yang Paling Menentu

Anna Kovel

Dengan usia 25 tahun sebagai tukang masak di restoran dan dapur ujian, Anna berkongsi cara berfikir di kaki anda, masak di musim, dan gunakan apa yang ada di tangan untuk menjaga makanan yang menarik. Dia penyumbang bulanan Fast + Fresh BH & G, mengembangkan idea untuk resipi yang mudah dan lazat untuk makan malam yang lebih baik malam ini.

  • Dapatkan 5 Strategi Makan Keluarga Smart Anna untuk Makan Malam Kuku Setiap Malam

Design & Style Trailblazers

Warna berani, kemasan kreatif, bahan-bahan yang luar biasa-terlupa diramal. Teruskan pereka dan stylists ini pada radar anda untuk inspirasi gaya dalaman dan peribadi yang tidak dijangka.

Paloma Contreras

Pereka dalaman, pengasas blog La Dolce Vita yang sangat popular, dan pengarang buku Dream yang baru dikeluarkan . Reka bentuk. Hidup ., Rupa Paloma adalah segar tetapi boleh didekati. Blognya bermula sebagai projek keghairahan pada tahun 2007 ketika dia bekerja sebagai guru bahasa Sepanyol sekolah menengah, tetapi tidak lama kemudian berubah menjadi kerjaya sepenuh masa ketika para peminatnya menganggap dirinya sebagai tradisional membayar pelanggan. Kini Paloma menjalankan blog dan studio reka bentuk dalaman lima ahli dari rumahnya di Houston. Untuk isu Stylemaker kami, dia membuka rumahnya kepada kami dan berkongsi pendekatannya untuk bekerja dengan dinding putih. Sebagai penceramah di acara Stylemaker 2018, dia akan berkongsi apa yang ada di belakang kepekaan klasik-dengan-kepingannya dan apa yang akan datang seterusnya. Ikut melalui Instastory @betterhomesandgardens kami 27 September.

Gaya adalah tentang pilihan yang anda buat dan bagaimana pilihan itu bersatu untuk melukis gambar siapa anda.

Paloma Contreras

  • Lihat Tips Paloma untuk Menghias Dinding Putih

Satu jawatan yang dikongsi oleh Nick Olsen (@nickolsenstyle) pada

Nick Olsen

Provocateur warna isu kami, reka bentuk dalaman Nick Olsen tidak takut akan berani. Orang asli Florida mempercayai perasaan warna ibunya sebagai inspirasi. Berikut adalah petua Nick untuk berani dengan keyakinan:

  1. Eksperimen: "Setiap bilik memerlukan kerusi pernyataan dalam warna tepu dan bantal melemparkan pelengkap. Ini adalah titik kemasukan hebat untuk mencuba warna yang besar."
  2. Berkomitmen untuk Ini: "Ia hanya menghias, jangan tahan. Hasilnya tidak memuaskan seperti yang anda lakukan."
  3. Let It Sink In: "Perubahan dramatik boleh mengejutkan, jadi jangan panik. Berikan diri anda masa untuk hidup dengan warna baru dan anda mungkin hanya menyedari bahawa anda menyukainya."

Untuk ciri-cirinya dalam isu Stylemaker kami, Nick menggunakan palet cerah dengan warna-warna utama untuk mewujudkan tiga bilik yang menarik dan menarik. "Ia hanya cat, " katanya. "Ia sentiasa boleh dicat." Apa yang anda tunggu? Ambil terjun!

Barrie Benson

Pereka dalaman Barrie Benson berfungsi seperti ahli arkeologi. Dia tahu bagaimana untuk menggali lebih mendalam untuk menggunakan apa yang dihargai, dan untuk meraikan benda hidup. "Seluruh kesederhanaan ini adalah trend yang lebih baik tidak akan berlaku, " meramalkan Barrie. "Ia tidak memberitahu anda cukup tentang orang yang tinggal di sana, tidak memberitahu cerita." Dalam isu Stylemaker kami, kami berkongsi bagaimana warna campuran Barrie dan campuran perabot tidak mungkin untuk mewujudkan ruang peribadi untuk pelanggan yang mencintai warna. Kerana ruang pada premi di apartmen New York City, Barrie juga berkongsi petua untuk membuat setiap inci:

  • Pilih sofa yang cukup besar supaya ia boleh digunakan untuk tetamu bermalam. Pastikan bahagian belakang rendah dan lengannya ketat untuk memainkan saiznya.
  • Pilih meja makan dengan daun atau dua sehingga anda boleh menjadi tuan rumah lapan untuk makan malam. Simpan mereka di bawah katil atau di dalam almari.

Sid dan Ann Mashburn

Dikenali dengan reka bentuk dan gaya pakaian eponim mereka yang dibina atas dasar-dasar mewah, pasukan suami isteri ini mempunyai empayar gaya mini yang berkembang pesat di lima bandaraya dan dalam talian. Tahun ini, mereka memperkenalkan kedai konsep baru mereka di Atlanta, di mana mereka mempunyai lebih banyak ruang untuk menawarkan perhotelan (ada bar kopi) dan menyimpan lebih banyak perkara yang mereka suka, seperti Allyn Scura eyewear, piring melamin yang anda bersumpah adalah seramik Perancis, dan garisan pakaian kanak-kanak pertama Ann. Ini campuran yang eklektik dan obsesif dikendalikan, dengan sentuhan manusia yang datang melalui bahkan dalam talian.

Kami suka mempunyai seksyen besar pelanggan. Ia menjadikan kedai itu sebuah komuniti yang lebih menarik, dan juga persimpangan kebudayaan yang menyeronokkan untuk orang ramai.

Sid Mashburn

Grant K. Gibson

Grant Gibson menggalakkan pelanggannya menghiasi dengan barang-barang yang mengingatkan mereka tentang perjalanan khas. "Mungkin ia karya seni atau tekstil yang menarik untuk membuat bantal terbuang." dia cakap. Nasihatnya: Cari perkara yang mempunyai kualiti dan cerita. "Kuncinya ialah membeli sesuatu yang menyentuh anda." Buku-Nya, The Curated Home: A Fresh Take on Tradition adalah panduan room-by-room untuk menghias dengan barang yang bermakna. Dalam isu Stylemaker kami, Grant berkongsi penyelesaiannya untuk membuat sebahagian besar ruang kecil, memberikan kita melihat apartmennya di San Francisco 855 kaki persegi. "Apabila rakaman persegi berharga, anda perlu mengeluarkan setiap helah yang anda perlu untuk membantu bilik yang lebih luas."

  • Lihat Rahsia Grant untuk Membina Rumah Kecil Besar

Amanda Reynal

Pereka yang berpangkalan di Des Moines, Amanda Reynal membekalkan kerjanya dengan gaya yang berwarna-warni dan bergaya, walaupun ruang kerja kerasnya sendiri yang ditonjolkan dalam isu September. Kuncinya untuk mengimbangi bentuk dan fungsi? Membina tempat untuk setiap item, dan memastikan semua ahli keluarga diberi taklimat di zon. "Semua orang mempunyai laci dan semua orang tahu apa yang mereka ada, " katanya. Sebagai penceramah pada acara 2018 Stylemaker, Amanda akan berkongsi bagaimana dia telah mengembangkan perniagaan reka bentuk dalamannya menjadi sebuah kedai dan memberi beberapa idea tentang apa yang akan datang untuk reka bentuk dan warna. Ikut melalui Instastory @betterhomesandgardens 27 September di sini.

  • Tour Amanda's Savour-Savvy Mudroom

Isabelle Dahlin

Pereka dalaman dan pemilik kedai deKor, gaya eklektik Isabelle merangkumi konsep popular hygge-perkataan Denmark yang sering diterjemahkan sebagai selesa. Rumah Californianya merayu kepada pencinta kesederhanaan Scandinavia dan bohemian berlapis sama dan dia berkongsi rahsia di sebalik reka bentuk ruang kecilnya dalam isu Stylemaker kami.

Saya tidak takut bercampur-campur dengan masa dan era yang berbeza dan tekstur. Semuanya datang kepada perasaan.

Isabelle Dahlin

Lauren Goodman

Stylist fesyen Lauren Goodman tahu kekuatan kontras dan menggunakannya untuk membuat kelihatan yang mewah memenuhi bersemangat bebas, sama ada dia meletakkan bersama pakaian atau menetapkan jadual. Dalam isu Stylemaker kami, Lauren menunjukkan gaya menghiburkannya dengan melihat bagaimana dia menarik bersama pesta taman yang jauh dari rumah di rumahnya di San Francisco.

Jawatan yang dikongsi oleh Kachét Jackson-Henderson (@thekachetlife) pada

Kachet Jackson-Henderson

Dia adalah suaranya dari blog kecantikan dan gaya hidup The Life Kachet, dan sebagai editor tetamu pada halaman "Kemunduran" bulan September, Kachet menyusun perjalanannya yang mesti dimiliki. Dia membuat sebahagian besar tasnya (dan setiap perjalanan) dengan senarai pembungkus yang bahagian menaik taraf techy, kegemaran analog bahagian. Dia juga berkongsi tip untuk pembungkusan dengan gaya:

  • Lipat atau Roll? "Saya melancarkan majoriti pakaian kemudian menyusun beg dengan gulung saya, saya perlahan-lahan akan melipat barang-barang yang lebih baik dan lapisan di atas."
  • Senjata rahsia? Beg kasut. "Saya pasti mengemas bayi-bayi itu. Saya meletakkan kasut di dalam beg saya selepas mencukur beg dan barang kemas saya di dalam kasut."
  • Bagaimana Pek Cahaya? "Saya membungkus kebanyakannya padat, ia membantu dengan pencampuran dan sepadan. Selendang dan perhiasan menambah minat."

Usahawan yang Lakukan Baik

Wanita-wanita kreatif ini semua telah memulakan syarikat-syarikat yang mengambil kembali ke tahap yang baru. Mereka mencari, bermitra, dan melabur tukang untuk membawa moden mengambil kraftangan tradisional dari seluruh dunia ke pintu depan anda.

Rebecca Lemos-Otero

Rebecca Lemos-Otero bekerja sebagai kaunselor selepas sekolah di pusat komuniti Washington, DC, ketika dia ditoreh untuk mengurus plot sayuran kecil dengan anak-anak. Ini membawa kepada pengasas City Blossoms, sebuah pertubuhan bukan untung yang mewujudkan taman-taman untuk sekolah-sekolah dan kawasan kejiranan di kawasan berpendapatan rendah. Sejak tahun 2004 dia dan kakitangannya telah membantu memasang lebih daripada 50 plot di dalam dan di sekitar DC, sambil menasihati organisasi seperti The Nature Conservancy di taman-taman di seluruh negara. Empat tahun yang lalu Rebecca dan pasukannya memulakan program remaja yang dipanggil Mighty Greens untuk mendapatkan pelajar sekolah tinggi yang tidak berkebun yang berminat dengan "membiarkan mereka menjadikannya perniagaan, " katanya. Di samping menjual anak benih, kotak CSA, dan produk seperti garam herba, mereka mendermakan sebahagian daripada tuaian kepada bank makanan tempatan.

Mempunyai ruang hijau yang meriah di kawasan bandar boleh menjadi besar. Ia mewujudkan cara untuk kanak-kanak berada di luar melakukan sesuatu yang produktif dan cantik.

Rebecca Lemos-Otero

Arati Rao

Seorang bekas pereka fesyen bebas, Arati terganggu oleh keadaan sweatshop dan kehidupan pembuat kain. Apabila dia mengasaskan Tantuvi pada tahun 2010, dia ingin mengenali pembuatnya dan memastikan keadaan kerja yang baik, jadi dia melawat India untuk menyambung semula akarnya dan bertemu dengan penenun dhurrie yang kini membuat reka bentuk permaidani geometri yang berwarna-warni. Tantuvi memberdayakan wanita di India dengan latihan dan menggunakannya dalam menenun, kerajinan yang dihormati dan dihormati oleh lelaki. Arati bekerja dengan penenun dari awal hingga akhir untuk mencipta reka bentuk abstraknya, untuk memastikan ia boleh dilakukan dan mencari cara baru untuk menggunakan teknik tradisional.

Satu jawatan yang dikongsi oleh Local + Lejos (@localandlejos) pada

Sheeva Sairafi

Mengagumi kualiti barangan buatan tangan di bazar yang diterokai dengan ayahnya, bekas pembeli TJMaxx ini memulakan syarikatnya Local & Lejos pada tahun 2015 untuk membawa moden mengambil pelbagai kraf global ke pasaran. Kerana banyak wanita yang bekerja untuk Sheeva adalah pencari nafkah keluarga mereka, dia membeli di depan dan bukannya ketika menjualnya, untuk memberi pendapatan yang stabil kepada wanita sama ada ia menjual pekerjaan mereka atau tidak. Dia melabur keuntungan dalam program latihan yang diminta oleh penenunnya, seperti pencelupan dan kelas bahasa Inggeris.

Jawatan yang dikongsi oleh Kei Tsuzuki dan Molly Luethi (@keiandmollytextiles) pada

Kei Tsuzuki dan Molly Luethi

Duo yang berpangkalan di Mexico ini mencipta tekstil skrin yang dicetak dengan pekerja yang mereka juga melatih. Kei dan Molly, bekas pekerja bukan untung dan guru ESL masing-masing, mengetahui ketidakstabilan ekonomi pelarian tempatan yang dihadapi. Pada tahun 2010, kedua-dua mereka menggunakan pengalaman percetakan skrin Kei untuk melancarkan Kei & Molly Textiles dengan matlamat memberikan pelarian yang ditempatkan Albuquerque sebagai pendapatan yang stabil dan jam yang fleksibel untuk meluangkan masa bersama keluarga mereka. Tidak ada pengalaman yang diperlukan untuk disewa: Mereka menyediakan latihan on-the-job untuk mengajar pekerja kemahiran yang boleh dipasarkan.

Syarikat kami memberi orang tempat untuk menyesuaikan diri apabila mereka berhijrah ke AS

Molly Luethi

Maria Haralambidou

Maria bertemu dengan ramai artis berbakat semasa perjalanan di Afrika bahawa dia meninggalkan pekerjaannya sebagai seorang arkitek untuk menemui People of the Sun pada tahun 2012. Dia bekerjasama dengan artis untuk membawa produk mereka ke pasaran antarabangsa dan membantu mereka membezakan diri mereka di hutan besar Malawi- ukiran pasaran dengan merancang kepingan moden, utilitarian. Malawi adalah salah satu daripada negara termiskin di negara ini, dengan lebih daripada 50 peratus daripada penduduk negara yang hidup di bawah garis kemiskinan mengikut Tabung Kewangan Antarabangsa. Jualan produk People of the Sun meningkatkan kehidupan lebih daripada 600 orang Malawians.


Pilihan Editor Jul 21 2019